Beantwoord

Samsung A70 ervaringen

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 1658 keer bekeken

Heeft er iemand ervaring met de Samsung A70. Lijkt me een geweldig toestel, echter lees ik, dat er veel problemen zijn met het geluid, men is slecht verstaanbaar tijdens het bellen!

Op de samsung community, wordt er erg veel over geklaagd.
https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Galaxy-A70-luidspreker-bellen-werkt-zeer-slecht/td-p/1134026

Het kan misschien een batch/ product serie zijn die dat probleem heeft? Wat zijn de ervaringen hier bij Ben?
De specs van de telefoon zijn geweldig. Maar ja als ik niet verstaanbaar ben tijdens het bellen is het toestel gewoon niks waard en verliest daarmee zijn primaire functie.

En als ik de telefoon zou kopen bij Ben, en het probleem zou zich inderdaad voordoen, met slecht verstaanbaarheid/geluid tijdens bellen, kan ik dan de telefoon om ruilen? Of zit ik er dan gewoon 2 jaar aan vast, met een 2 jarig abonnement?
icon

Beste antwoord door Romy 20 September 2019, 09:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Remco. Leuk dat je voor een toestel aan het kijken bent! De Samsung A70 is een goede keus! Mocht jouw toestel niet werken, kun je hem binnen 8 dagen altijd kosteloos om laten ruilen.

Nou ik heb het toestel terug gestuurd, aangezien ik moeilijk verstaanbaar was op deze Samsung A70.
Telefoon op 10 oktober terug gestuurd, met trace and trace, kan zien dat hij op 12 oktober is bezorgd op adres en tot  opheden geen berichtgeving ontvangen. Al een keer gemeld bij Ben, zou tot  2 weken kunnen duren??? Maar die zijn we inmiddels ook al voorbij? Ik  weet niet of dit een normaal proces is zo? Lijkt me niet echt, maar je weet het niet...

Reputatie 5
Badge +9

Hi Remco. Jeetje, dat is echt heel balen. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee. 

Ik begin er zo'n beetje echt gek van te worden. Ik moest een mail sturen met verzendbewijs. Dus gedaan maar tot op heden , WEER geen reactie. Ik heb echt zo veel spijt, ik kan momenteel echt idereen afraden een retour procedure te starten bij Ben!

Verzonden: woensdag 30 oktober 2019 21:53
Aan: 'documenten@ben.nl' <documenten@ben.nl>
Onderwerp: Terug gestuurd toestel, nog geen bericht ontvangen.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Remco. Mijn collega’s reageren binnen 3-5 werkdagen. Laat me morgen even weten of je al een reactie hebt mogen ontvangen.

Hi Remco. Mijn collega’s reageren binnen 3-5 werkdagen. Laat me morgen even weten of je al een reactie hebt mogen ontvangen.

Ik heb inmiddels bericht binnen van Ben, dat de telefoon is ontvangen en dat het binnen 2 werkdagen in de administratie wordt verwerkt.

Das fijn, ben benieuwd. Vind wel jammer dat het zo lang heeft geduurd. En eigenlijk ook benieuwd waarom het zo lang heeft geduurd. Ik vond het echt vervelend, voor mij zeker geen 2de keer en geen aanrader op deze manier.

Reputatie 5
Badge +9

Je hebt gelijk, Remco. Ik denk dan ook dat er iets mis is gegaan waardoor je langer hebt moeten wachten, sorry hiervoor. Normaal gesproken neemt dit proces hooguit twee weken in beslag.

Reageer