Skip to main content
Beantwoord

Activeren vervangende Ben simkaart

  • 29 november 2023
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Peter Van Gijzelen

ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd is mijn oude dan automatisch geblokkeerd want ik kan mijn nieuwe simkaart nadat ik hem al een dag binnen hebt niet activeren.

en ik ben bang als ik hem nu blokkeert ik de nieuwe blokkeert want er wordt niet aangegeven welke simkaart ik blokkeer en telefonisch contact gaat ook niet omdat ik mijn oude simkaart kwijt bent

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Peter Van Gijzelen  Bedankt voor het openen van dit topic. Ik zie dat jij inmiddels de nieuwe vervangende simkaart via www.ben.nl/inloggen  zelf geactiveerd hebt. Hiermee komt de oude simkaart ook direct te vervallen. Fijn dat het zo al in orde is. Mocht je andere vragen horen wij dit graag van je! Dit mag bij haast ook via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact  Een hele fijne dag verder! ðŸ˜Š

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 29 november 2023

Hoi @Peter Van Gijzelen  Bedankt voor het openen van dit topic. Ik zie dat jij inmiddels de nieuwe vervangende simkaart via www.ben.nl/inloggen  zelf geactiveerd hebt. Hiermee komt de oude simkaart ook direct te vervallen. Fijn dat het zo al in orde is. Mocht je andere vragen horen wij dit graag van je! Dit mag bij haast ook via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact  Een hele fijne dag verder! ðŸ˜Š


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen