ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd is mijn oude dan automatisch geblokkeerd want ik kan mijn nieuwe simkaart nadat ik hem al een dag binnen hebt niet activeren.
en ik ben bang als ik hem nu blokkeert ik de nieuwe blokkeert want er wordt niet aangegeven welke simkaart ik blokkeer en telefonisch contact gaat ook niet omdat ik mijn oude simkaart kwijt bent
Beste antwoord door Fatima
Hoi @Peter Van Gijzelen Bedankt voor het openen van dit topic. Ik zie dat jij inmiddels de nieuwe vervangende simkaart via www.ben.nl/inloggen zelf geactiveerd hebt. Hiermee komt de oude simkaart ook direct te vervallen. Fijn dat het zo al in orde is. Mocht je andere vragen horen wij dit graag van je! Dit mag bij haast ook via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Een hele fijne dag verder! 😊
Hoi @Peter Van Gijzelen Bedankt voor het openen van dit topic. Ik zie dat jij inmiddels de nieuwe vervangende simkaart via www.ben.nl/inloggen zelf geactiveerd hebt. Hiermee komt de oude simkaart ook direct te vervallen. Fijn dat het zo al in orde is. Mocht je andere vragen horen wij dit graag van je! Dit mag bij haast ook via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Een hele fijne dag verder! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.