Beantwoord
geen service, Iphone activeren raadpleeg je aanbieder als dit probleem zich blijft voordoen
Wanneer de simkaart is geplaatst en pincode ingegeven, verschijnt er gelijk: geen service en vervolgens de melding: IPhone is niet geactiveerd, raadpleeg je aanbieder als dit probleem zich blijft voordoen. Betreft Iphone S6.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoor graag van u
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoor graag van u
Beste antwoord door Merve
Hoi! Wat fijn dat je weet waar het door komt. Ik zie inderdaad dat je pas 12 augustus gebruik kunt maken van jouw abonnement. Mocht je eerder willen gebruik maken van jouw abonnement, is het ook mogelijk om het tijdelijke nummer van Ben te laten activeren. Houdt er wel rekening mee dat je dan te maken krijgt met dubbele kosten omdat je ook nog betaald bij je huidige provider. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.