Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud, geen nieuwe simkaart ontvangen

  • 7 december 2023
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Hi Ben,

Vandaag gaat mijn abonnement over naar Ben. Alles is heel duidelijk, alleen zou ik zodra ik geen bereik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon moeten stoppen. Deze heb ik niet ontvangen. Kun jij mij helpen met een goede oplossing?

Groetjes,

Amber

Beste antwoord door Shaira

Hi @AmberWitkamp, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je geen simkaart van Ben hebt mogen ontvangen toen je de bestelling plaatste enkele weken geleden.
Excuses voor het ongemak. Controleer even in je account of je adresgegevens correct zijn en ik stuur je alvast een vervangende simkaart toe welke je in je IkBen omgeivng kunt activeren. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 7 december 2023

Hi @AmberWitkamp, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je geen simkaart van Ben hebt mogen ontvangen toen je de bestelling plaatste enkele weken geleden.
Excuses voor het ongemak. Controleer even in je account of je adresgegevens correct zijn en ik stuur je alvast een vervangende simkaart toe welke je in je IkBen omgeivng kunt activeren. 


Hi Shaira,

Mijn adres gegevens kloppen, dus ik ontvang de simkaart graag.

Dank je wel voor je hulp!

Groetjes,

Amber


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 8 december 2023

Graag gedaan @AmberWitkamp. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen thuis van ons.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen