Beantwoord

Nummerweergave werkt niet

  • 5 September 2018
  • 22 reacties
  • 1203 keer bekeken

sinds op 15 juli mijn abo werd verlengd werkt de nummerweergave van inkomende bellers niet meer op mijn telefoon. Als ik de status opvraag met *#30# krijg ik de melding dat de nummerweergave uit staat. kunnen jullie die weer aanzetten?
icon

Beste antwoord door Shanna 6 September 2018, 10:45

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen michel.titia! Ik zie inderdaad dat jouw nummerweergave uit is komen te staan bij de verlenging. Ik heb dit weer voor je ingeschakeld. Kan je je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart?
Hallo ben,

Ik heb ook probleem met nummerweergave.
Als iemand mij beld die in mijn contacten staan krijg ik onbekend nummer te zien. Als ik een andere simkaart in telefoon doe dan werkt dit gewoon. Pas geleden ook dit probleem gehad en heb nieuwe simkaart gekregen. Toen was probleem opgelost. Maar sinds kort weer dit probleem. Kunnen jullie hier wat aan doen? Vind dit heel vervelend.
Gr. Jaap van Beelen
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jaap, ik heb de instellingen op de simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon opnieuw willen opstarten en willen kijken of het probleem verholpen is?
Hallo Jill,

Helaas werkt nog steeds niet nadat ik gedaan heb wat je mij gevraagd had.
Wat nu?
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie inderdaad dat er iets nog niet helemaal goed stond op het netwerk. Dit heb ik voor je hersteld. Wanneer je jouw toestel nu nogmaals herstart dan verwacht ik dat de oproepen weer getoond worden 🙂
Hallo Wietske,

Ik ben weer helemaal blij. Nummerweergave doet het weer. Bedankt voor je hulp.

Gr. Jaap
Reputatie 5
Badge +12
Goed om te horen Jaap! 😃 De nummerweergave voor uitgaande gesprekken staat ook op onbekend. Mocht je deze ook willen laten aanpassen laat het dan even weten.
Ok Wietske,

Dat wist ik niet. Ze mogen van mij weten dat ik bel. Dus verander dat dan ook maar.
Bijvoorbaat dank.

Groetjes Jaap
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Ik heb het bij deze voor je aangepast 🙂 Zou je ook hiervoor nog even jouw toestel willen herstarten?
Beste Wietske of Jill,

Ik heb ook het probleem met de nummerweergave.

Graag mijn sim resetten.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ik heb je simkaart gereset. Zou je alleen nog je toestel uit en aan willen zetten? Ik hoor graag van je of het werkt.
Bedankt voor je hulp! Het probleem is opgelost!
Reputatie 5
Badge +6
Super! Geniet ervan. Ik wens je een mooie dag.
Hi Ben,

ik heb exact hetzelfde probleem. Zou je kunnen checken of dit bij mij ook zo op te lossen valt?

bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hi Ber. Onhandig, ik heb het even voor je nagekeken maar jouw instellingen staan goed. Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of het gewerkt heeft.

Een oud topic, maar ik heb het zelfde probleem. Kan je dit ook zelf aanpassen of moet de netwerkbeheerder dit aanpassen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @IsarH! Wat vervelend dat je dit ook ervaart. Ik kan dit voor je aanpassen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan maak ik het graag voor je in orde.

Reputatie 5
Badge +6

@IsarH! Ik heb de instellingen voor je gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt:blush:

Dank je! Het werkt weer!

Reputatie 5
Badge +6

Super @IsarH! Ik wens je een mooie dag.

Goedemiddag, Ook hier werkt de nummerweergaven niet, ook niet na instellingen toestel na te hebben gekeken. Zou je een reset kunnen uitvoeren waardoor mijn nummer wordt weergegeven?

Mijn Dank. Bruno

Reputatie 5
Badge +9

Hi Bruno! Goed dat je even contact opneemt. Ik zou je graag verder willen helpen, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Als je in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kan verstrekken kan ik de reset voor je uitvoeren! 

Reageer