Skip to main content
Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 18 February 2019
  • 10 reacties
  • 1111 keer bekeken

Hallo,

Volgens de status op Ik ben is mijn abonnement met nummerbehoud al overgezet, maar ik heb nog geen simkaart ontvangen. Mijn abonnement is ongeveer een week geleden overgezet, zou de simkaart zsm opgestuurd kunnen worden?

Beste antwoord door Jill

Hi Nina,

Ohh zonder simkaart wordt het natuurlijk wel wat lastig om het abonnement te gebruiken. Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Je kunt deze morgen in jouw brievenbus verwachten. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

10 reacties

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2019
Hi Nina,

Ohh zonder simkaart wordt het natuurlijk wel wat lastig om het abonnement te gebruiken. Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Je kunt deze morgen in jouw brievenbus verwachten. Sorry voor het ongemak.

Mijn simkaart is ook nog steeds niet binnen en mijn nummer is ook al overgezet..

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 26 april 2019
Hi! Wat vervelend dat je simkaart nog niet is binnen gekomen. Je kunt deze direct gebruiken wanneer deze binnen is gekomen. Je had jouw nummer later kunnen overzetten als je dat had gewild. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.

chantal.2015
  • Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2019
Mijn nummer is vandaag overgezet en er staat dat mijn simkaart al binnen moet zijn. Maar ik heb nog niks binnen. Kan iemand dit verklaren?

chantal.2015
  • Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 3 augustus 2019
chantal.2015 schreef:
Mijn nummer is vandaag overgezet en er staat dat mijn simkaart al binnen moet zijn. Maar ik heb nog niks binnen. Kan iemand dit verklaren?

Probleem is al opgelost

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 5 augustus 2019
Hi @chantal.2015. Fijn om te horen dat het is opgelost. Ik wens je veel plezier met het abonnement!

  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 4 december 2019

Hallo,

Volgens de bevestiging is ons abonnement actief maar de simkaart hebben we niet ontvangen. Is dit op te lossen?

Groet, Anca


  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 4 december 2019

Hallo volgens de status is vandaag nummerbehoud ingegaan. Maar ik heb geen simkaart gekregen en ik kan nu niks.

ik kan niet bellen of gebeld worden. Dit is wel erg vervelend

groeten


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 6 december 2019

Hoi Nurcihan! Dat is inderdaad erg onhandig, sorry hiervoor. Ik zie dat je inmiddels een simkaart hebt besteld via de klantenservice. Kan ik misschien iets anders voor je doen?


  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 6 december 2019
ancalina_2000 schreef:

Hallo,

Volgens de bevestiging is ons abonnement actief maar de simkaart hebben we niet ontvangen. Is dit op te lossen?

Groet, Anca

Simkaart is binnen, bedankt!


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen