Skip to main content
Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 10 december 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hi!

Op 16 november heb ik een simkaart besteld, maar ik heb deze nog altijd niet ontvangen. Bij de bestelstatus staat dat deze wel is geleverd.

Ook staat er een heel ander telefoonnummer bij, die ik helemaal niet ken, maar wel mijn adres.

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Merve

Hoi @anneleenvanderee! Wat onhandig dat je nog geen simkaart hebt ontvangen. Ik wil je graag verder helpen hiermee. Zou je mij in een privébericht jouw naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2021

Hoi @anneleenvanderee! Wat onhandig dat je nog geen simkaart hebt ontvangen. Ik wil je graag verder helpen hiermee. Zou je mij in een privébericht jouw naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen