Skip to main content
Beantwoord

Twee nummers op dezelfde factuur

• 26 maart 2025
  • 2 reacties
  • 5 keer bekeken

Geert van Dijk

heb 1 account en 2 abonnementen. Voor beide abonnementen wordt geincasseerd - maar op de factuur staat maar 1 abonnement
Kut u dat aanpassen?

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Geert van Dijk  Het is niet mogelijk om voor twee aansluitingen en twee 06-nummers maar één factuur te krijgen. Elk 06-nummer heeft zijn eigen factuur waarop het verbruik van dat 06-nummer terug te zien is.  Stel jij hebt vijf verschillende 06-nummers in jouw Ik Ben, ook dan krijg jij elke maand vijf verschillende facturen. Ik hoop zo jouw vraag te hebben beantwoord. 😊 Een hele fijne dag gewenst! 

Bekijk origineel

2 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Hoi ​@Geert van Dijk  Het is niet mogelijk om voor twee aansluitingen en twee 06-nummers maar één factuur te krijgen. Elk 06-nummer heeft zijn eigen factuur waarop het verbruik van dat 06-nummer terug te zien is.  Stel jij hebt vijf verschillende 06-nummers in jouw Ik Ben, ook dan krijg jij elke maand vijf verschillende facturen. Ik hoop zo jouw vraag te hebben beantwoord. 😊 Een hele fijne dag gewenst! 

Geert van Dijk
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 18 reacties
  • 27 maart 2025

Wat jammer… .. dat betekent veel extra werk: moet elke factuur seperaat gaan inboeken nu…
als ik dit van te voren had geweten, dan had ik een andere aanbieder gezocht denk ik…
gr geert van dijk

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen