Skip to main content
Beantwoord

0900 deblokkeren

  • 11 december 2018
  • 19 reacties
  • 1127 keer bekeken

Kan ook geen 0900 nummers bellen kunt U hier iets aan doen?

Beste antwoord door Wietske

Hier kan ik zeker iets aan doen, Karin! Ik kan de blokkade voor je verwijderen. Mocht je dit graag willen dan kan je mij via het Moderate account een privébericht sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.
Bekijk origineel

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 13 december 2018
Hier kan ik zeker iets aan doen, Karin! Ik kan de blokkade voor je verwijderen. Mocht je dit graag willen dan kan je mij via het Moderate account een privébericht sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer.

  • Ben op dreef
  • 13 december 2018
Beste Ben,

ik kan ook geen 0900 nummers bellen. Ik zie dat het hier op het forum wemelt van de topics over dit onderwerp.
Waarom is die blokkade er überhaupt en waarom kunnen wij die zelf niet via de website aan of uit zetten.
De mijne mag je voor nu uit laten trouwens

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 14 december 2018
Hi! Ik ga even met je meekijken of er inderdaad een blokkade actief staat op het netwerk. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

  • Ben op dreef
  • 14 december 2018
Hi ben,
D eblokkade staat er op. Hoeft er van mij niet perse af.
Ik wil wel graag weten waarom dit er zo op komt en waarom wij dit zelf niet kunnen wijzigen

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 14 december 2018
Ah, sorry. Ik begreep je verkeerd. De reden dat je dit zelf niet kan regelen in de ik-Ben omgeving is omdat deze diensten extra kosten met zich mee brengen. En wij willen dat onze klanten bewust zijn van het feit dat dit een hogere factuur met zich mee kan brengen.

  • Ben op dreef
  • 14 december 2018
Romy schreef:
Ah, sorry. Ik begreep je verkeerd. De reden dat je dit zelf niet kan regelen in de ik-Ben omgeving is omdat deze diensten extra kosten met zich mee brengen. En wij willen dat onze klanten bewust zijn van het feit dat dit een hogere factuur met zich mee kan brengen.


Hoi Romy,
dank voor je reactie. Maar wat een vreemde gang van zaken zeg.
Waar op de site of in de voorwaarden kan ik vinden dat dit standaard uit staat? En waarom bij de ene wel en bij de ander niet?
Ik vindt dit niet acceptabel, men moet zelf kunnen kiezen of ze dit aan hebben of niet. Bovendien is de tijd van 0900 nummers met honderden euro's (guldens in die tijd) allang voorbij.

Hetgeen wat ik op jullie website lees is dit: Je kunt vanaf het moment dat je simkaart bij mij actief is meteen naar betaalde servicenummers bellen.

Je antwoord lijkt me niet kloppend. Kan hier ook gewoon een eerlijke reactie op komen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 14 december 2018
Hi! Mijn antwoord was misschien niet volledig genoeg. Je mag vanaf het eerste moment volledig gebruik maken van je abonnement. Hierbij is bellen naar service nummer inbegrepen. Echter komt niet iedere instelling volledig correct door op het netwerk waardoor sommige klanten geen blokkade hebben in ons systeem, maar wel op het netwerk. We zijn hiervan op de hoogte en we zijn hiermee bezig. De reden dat dit bij een aantal klanten niet helemaal goed gaat is doordat we sinds kort die instellingen hebben aangepast. Voorheen moest je de eerste twee facturen hebben betaald voordat deze blokkade werd opgeheven. Ik hoop dat mijn antwoord nu wat vollediger is. Eerlijk was hij in ieder geval al.

  • Ben nieuw
  • 20 december 2018
Ik zou dit graag ook willen kunnen doen. Ik moet namelijk ook contact opnemen met een 0900 nummer en zou dit graag kunnen doen. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

  • Ben op dreef
  • 20 december 2018
Romy schreef:
Hi! Mijn antwoord was misschien niet volledig genoeg. Je mag vanaf het eerste moment volledig gebruik maken van je abonnement. Hierbij is bellen naar service nummer inbegrepen. Echter komt niet iedere instelling volledig correct door op het netwerk waardoor sommige klanten geen blokkade hebben in ons systeem, maar wel op het netwerk. We zijn hiervan op de hoogte en we zijn hiermee bezig. De reden dat dit bij een aantal klanten niet helemaal goed gaat is doordat we sinds kort die instellingen hebben aangepast. Voorheen moest je de eerste twee facturen hebben betaald voordat deze blokkade werd opgeheven. Ik hoop dat mijn antwoord nu wat vollediger is. Eerlijk was hij in ieder geval al.


Hallo Romy,
Bedankt voor je reactie.
Ik snap echter niet dat je kunt zeggen dit komt doordat jullie sinds kort de instellingen hebben aangepast. Zoek even op jullie eigen forum. Dit speelt al zo ellendig lang.

Verder geef je aan dat jullie hier mee bezig zijn. Nogmaals: bekijk je eigen forum. Dit speelt al zo ellendig lang.

Wanneer lossen jullie het op, wanneer gaan jullie klanten informeren.

Ik krijg ook hier ( net als mijn vragen over veiligheid in een ander topic) het "we moeten het voor de buitenwereld goed laten lijken en vooral niet in details treden maar moet houden" idee. Want jullie zijn overal zo enorm goed mee bezig. Ik als klant zie echter geen communicatie en geen resultaat.

Wees nouw gewoon eens eerlijk en concreet.
Dit heb ik eerder gevraagd en wordt gewoon genegeerd. Kun jij niets aan doen, de beslissers zoals management van Ben wel.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 21 december 2018
paulboy4 schreef:
Ik zou dit graag ook willen kunnen doen. Ik moet namelijk ook contact opnemen met een 0900 nummer en zou dit graag kunnen doen. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?


Hi! Ik heb even met je meegekeken. Ik zie dat je onder bewind staat waardoor het wijzigen enkel mogelijk is door middel van jouw bewindvoerder via administratie@ben.nl. Sorry dat ik je hierin niet verder kan helpen. Heb je misschien nog andere vragen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 21 december 2018
dikkedikkie schreef:
Romy schreef:
Hi! Mijn antwoord was misschien niet volledig genoeg. Je mag vanaf het eerste moment volledig gebruik maken van je abonnement. Hierbij is bellen naar service nummer inbegrepen. Echter komt niet iedere instelling volledig correct door op het netwerk waardoor sommige klanten geen blokkade hebben in ons systeem, maar wel op het netwerk. We zijn hiervan op de hoogte en we zijn hiermee bezig. De reden dat dit bij een aantal klanten niet helemaal goed gaat is doordat we sinds kort die instellingen hebben aangepast. Voorheen moest je de eerste twee facturen hebben betaald voordat deze blokkade werd opgeheven. Ik hoop dat mijn antwoord nu wat vollediger is. Eerlijk was hij in ieder geval al.


Hallo Romy,
Bedankt voor je reactie.
Ik snap echter niet dat je kunt zeggen dit komt doordat jullie sinds kort de instellingen hebben aangepast. Zoek even op jullie eigen forum. Dit speelt al zo ellendig lang.

Verder geef je aan dat jullie hier mee bezig zijn. Nogmaals: bekijk je eigen forum. Dit speelt al zo ellendig lang.

Wanneer lossen jullie het op, wanneer gaan jullie klanten informeren.

Ik krijg ook hier ( net als mijn vragen over veiligheid in een ander topic) het "we moeten het voor de buitenwereld goed laten lijken en vooral niet in details treden maar moet houden" idee. Want jullie zijn overal zo enorm goed mee bezig. Ik als klant zie echter geen communicatie en geen resultaat.

Wees nouw gewoon eens eerlijk en concreet.
Dit heb ik eerder gevraagd en wordt gewoon genegeerd. Kun jij niets aan doen, de beslissers zoals management van Ben wel.


Hi Dikkedikkie. Jammer dat je de reacties op jouw vragen niet concreet of volledig genoeg lijkt te vinden. Mijn collega's en ik doen erg ons best om jou op iedere mogelijke manier te woord te staan en je daarin ook te verzorgen met het meest volledige antwoord. Echter is er soms even geen ander antwoord dan: "We zijn er mee bezig." Zoals je je voor kunt stellen zijn wij een bedrijf wat zich moet richten op haar prioriteiten en wordt ieder probleem zo snel mogelijk opgelost. Het ene probleem met meer urgentie dan het ander. Hierbij houden we altijd rekening met de klant en de eventuele gevolgen daarvan.

Ik hoop je op deze manier naar volledigheid te hebben geïnformeerd, mocht dat niet het geval zijn wil ik je adviseren een contactformulier in te vullen via jouw ik-Ben omgeving zodat mijn andere collega's je hierin misschien beter te woord kunnen staan.

Ik wens je een fijn weekend toe!

  • Ben nieuwsgierig
  • 26 augustus 2019
Hallo,

graag zou ik ook 0900 nummers kunnen bellen,heb dit proberen aan te zetten via de app maar dit lukt helaas niet.
zou u dit kunnen activeren zodat ik die nummers wel kan bellen.

mvg

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 27 augustus 2019
Hi Jelke! Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

  • Ben nieuw
  • 14 oktober 2019
Beste medewerker,

Kunt u voor mij de 0990 nummers deblokkeren? Moet de ziggo klantenservice bellen 🙂

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 15 oktober 2019

Hoi Michel! De blokkade is verwijderd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.


  • Ben ontwaakt
  • 29 januari 2020

Ik kan geen 0900 nummers bellen kunt u hier iets aan doen?

Groeten Boaz


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 30 januari 2020

Hoi Boaz! Ik zie dat mijn collega je heeft geholpen via de chat. Ik wens je een prettige dag verder. 


  • Ben nieuwsgierig
  • 8 april 2020

Ik kan ookgeen 0900 nummers bellen kunt u hier iets aan doen?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 9 april 2020

Hi svtkad! Bedankt voor jouw berichtje. Ik heb dit voor je aangepast. Je kunt jouw simkaart over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen