Skip to main content
Beantwoord

Onbeperkt bellen/sms-en

• 6 februari 2019
  • 4 reacties
  • 305 keer bekeken

Jeroen67
Kan iemand dit toelichten (staat op de website): "Onbeperkt bellen/sms-en is geldig in Nederland en in de EU. Bellen van NL naar de EU valt buiten deze bundel."

Beste antwoord door Friesian

Jeroen67 schreef:
Kan iemand dit toelichten (staat op de website): "Onbeperkt bellen/sms-en is geldig in Nederland en in de EU. Bellen van NL naar de EU valt buiten deze bundel."

Klopt precies. Lang verhaal in het kort.
1. Onbeperkt bellen is geldig in Nederland, je hebt een overeenkomst gesloten.
2. Onbeperkt bellen is geldig in de EU door de Europese roaming regels. Je bundels zijn geldig in de EU hierdoor.
3. Bellen van Nederland naar de EU valt buiten deze bundel omdat er dan geen sprake is van roaming en hier de EU geen regels heeft gemaakt. De provider mag de (buiten bundel) kosten bepalen.

Lang verhaal.😉
Bekijk origineel

4 reacties

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
beetje tegenstrijdig ja!

Friesian
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+4
  • Super User
  • 108 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2019
Jeroen67 schreef:

Klopt precies. Lang verhaal in het kort.
1. Onbeperkt bellen is geldig in Nederland, je hebt een overeenkomst gesloten.
2. Onbeperkt bellen is geldig in de EU door de Europese roaming regels. Je bundels zijn geldig in de EU hierdoor.
3. Bellen van Nederland naar de EU valt buiten deze bundel omdat er dan geen sprake is van roaming en hier de EU geen regels heeft gemaakt. De provider mag de (buiten bundel) kosten bepalen.

Lang verhaal.😉

Jeroen67
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 8 februari 2019
Dus bellen van Nederland naar Duitsland valt buiten de bundel? En bellen met je Nederlandse nummer in Duitsland naar Nederland zit in de bundel?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 11 februari 2019
Hi Jeroen, ja dat klopt helemaal!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen