Beantwoord
Blokkade op betaalde SMS diensten
Hallo,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn nummer geblokkeerd is voor betaalde SMS diensten. Waarom is mij niet duidelijk, ik heb daar nooit om gevraagd. Graag zou ik van deze blokkade af willen...
Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn nummer geblokkeerd is voor betaalde SMS diensten. Waarom is mij niet duidelijk, ik heb daar nooit om gevraagd. Graag zou ik van deze blokkade af willen...
Beste antwoord door Merve
Hi Josettenanninga,
Super onhandig dat je bent geblokkeerd voor betaalde sms diensten. Ik kan helaas niet controleren waardoor er een blokkade op zit. Wel heb ik de blokkade voor je verwijderd zodat je er gebruik van kunt maken. Je zou zelf alleen nog je mobiele telefoon moeten herstarten. Ik wens je een mooie dag!
Bekijk origineelSuper onhandig dat je bent geblokkeerd voor betaalde sms diensten. Ik kan helaas niet controleren waardoor er een blokkade op zit. Wel heb ik de blokkade voor je verwijderd zodat je er gebruik van kunt maken. Je zou zelf alleen nog je mobiele telefoon moeten herstarten. Ik wens je een mooie dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.