Beantwoord
Problemen met bereikbaarheid
Hallo Ben,
Ik hoor laats vaker dat iemand mij probeerde te bellen, maar mijn mobiel ging niet over. Ik krijg soms later op een dag een sms dat ik gebeld werd, maar geen melding van gemiste oproepen. Laatst had iemand een voicemail ingesproken, maar ik had er geen bericht van ontvangen en de voicemail stond er ook niet meer. Het was heel vervelend omdat het over een sollicitatiegesprek ging.
Ik ben ooit een klant van Telfort geweest, maar al jaren heb ik het abonnement bij jullie. Zou het daar aan kunnen liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Ada
Ik hoor laats vaker dat iemand mij probeerde te bellen, maar mijn mobiel ging niet over. Ik krijg soms later op een dag een sms dat ik gebeld werd, maar geen melding van gemiste oproepen. Laatst had iemand een voicemail ingesproken, maar ik had er geen bericht van ontvangen en de voicemail stond er ook niet meer. Het was heel vervelend omdat het over een sollicitatiegesprek ging.
Ik ben ooit een klant van Telfort geweest, maar al jaren heb ik het abonnement bij jullie. Zou het daar aan kunnen liggen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Ada
Beste antwoord door Merve
Ojeej, dan vermoed ik dat het aan je bereik ligt. Hiervoor zou je onze dekkingskaart moeten invullen op www.ben.nl/dekkingskaart. Op dit moment ervaren wij alleen problemen met de dekkingskaart waardoor het niet mogelijk is om het probleem via de link door te geven. Het probleem is beken en wordt onderzocht. Hierdoor adviseer ik je om het morgen te proberen. Wellicht is dan het probleem opgelost en kun je het probleem wel doorgeven. Zodra je het probleem doorgeeft via de dekkingskaart zullen mijn collega's van de technische dienst het voor je uitzoeken.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.