Skip to main content
Beantwoord

Problemen met bereikbaarheid

  • 13 juni 2019
  • 4 reacties
  • 309 keer bekeken

AZVorden
Hallo Ben,

Ik hoor laats vaker dat iemand mij probeerde te bellen, maar mijn mobiel ging niet over. Ik krijg soms later op een dag een sms dat ik gebeld werd, maar geen melding van gemiste oproepen. Laatst had iemand een voicemail ingesproken, maar ik had er geen bericht van ontvangen en de voicemail stond er ook niet meer. Het was heel vervelend omdat het over een sollicitatiegesprek ging.

Ik ben ooit een klant van Telfort geweest, maar al jaren heb ik het abonnement bij jullie. Zou het daar aan kunnen liggen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Ada

Beste antwoord door Merve

Ojeej, dan vermoed ik dat het aan je bereik ligt. Hiervoor zou je onze dekkingskaart moeten invullen op www.ben.nl/dekkingskaart. Op dit moment ervaren wij alleen problemen met de dekkingskaart waardoor het niet mogelijk is om het probleem via de link door te geven. Het probleem is beken en wordt onderzocht. Hierdoor adviseer ik je om het morgen te proberen. Wellicht is dan het probleem opgelost en kun je het probleem wel doorgeven. Zodra je het probleem doorgeeft via de dekkingskaart zullen mijn collega's van de technische dienst het voor je uitzoeken.
Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 13 juni 2019
Hoi Ada! Wat onhandig dat je slecht bereikbaar bent. Daar zou het niet aan moeten liggen. Ervaar je dit op meerdere locaties of alleen als je op een bepaalde locatie bent?

AZVorden
  • Ben op dreef
  • 13 juni 2019
Bedankt voor je reactie. Ik merk dit meestal als ik thuis ben. Ik woon in Vorden.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 13 juni 2019
Ojeej, dan vermoed ik dat het aan je bereik ligt. Hiervoor zou je onze dekkingskaart moeten invullen op www.ben.nl/dekkingskaart. Op dit moment ervaren wij alleen problemen met de dekkingskaart waardoor het niet mogelijk is om het probleem via de link door te geven. Het probleem is beken en wordt onderzocht. Hierdoor adviseer ik je om het morgen te proberen. Wellicht is dan het probleem opgelost en kun je het probleem wel doorgeven. Zodra je het probleem doorgeeft via de dekkingskaart zullen mijn collega's van de technische dienst het voor je uitzoeken.

AZVorden
  • Ben op dreef
  • 13 juni 2019
Oké. Dankjewel Merve. Ik ga het morgen proberen. ☺️

Mijn man vermoedt dat het in de spitstijden het meeste gebeurd, want het is niet zo dat ik nooit bereikbaar ben...

Groeten, Ada

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen