Sinds gisteren (29-01-2020) schakelt mijn Samsung J5 (2017) zichzelf steeds uit en start weer op.
Dit doet hij als ik probeer WIFI in te schakelen…. WIFI vindt echter geen netwerken..
Mijn gegevensgebruik is behoorlijk gestegen zodat ik van BEN een melding kreeg.
Gr. Inge
Beste antwoord door ingehegger
Ja, dat wil zeggen, hij was 2 jaar geleden gevallen en er zaten al die tijd al wat barsten/ barstjes in maar nooit problemen gehad. Nu zag ik dat het glas niet meer overal aansloot dus heb hem ter reparatie aangeboden en ze hebben hem zojuist opgehaald. Euhm… daarbij heb ik hem inderdaad naar fabrieksinstellingen gezet ik wist niet dat het zou kunnen helpen om dat zelf te doen en dan weer opnieuw instellen. Ben een ‘leek’ op dat gebied. Bedankt voor je reactie Romy..
Ja, dat wil zeggen, hij was 2 jaar geleden gevallen en er zaten al die tijd al wat barsten/ barstjes in maar nooit problemen gehad. Nu zag ik dat het glas niet meer overal aansloot dus heb hem ter reparatie aangeboden en ze hebben hem zojuist opgehaald. Euhm… daarbij heb ik hem inderdaad naar fabrieksinstellingen gezet ik wist niet dat het zou kunnen helpen om dat zelf te doen en dan weer opnieuw instellen. Ben een ‘leek’ op dat gebied. Bedankt voor je reactie Romy..
Ah, wat een onhandige situatie. Wel fijn dat je jouw toestel ter reparatie hebt opgestuurd. Overigens worden druk-, stoot-, val-, vocht- of waterschade niet vergoed, technische mankementen natuurlijk wel! Ik ga er vanuit dat je hier al van op de hoogte was, zo niet dat bij deze. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Ja, is wel bekend, ik hoop dat het betaalbaar is, moet immers toch nu hij het niet meer goed doet. Ik zal eerst een specificatie ontvangen en mocht het niet te doen zijn dan nieuw toestel waarschijnlijk …..
Sinds gisteren (29-01-2020) schakelt mijn Samsung J5 (2017) zichzelf steeds uit en start weer op.
Gr. Inge
Romy schreef:
Ah, wat een onhandige situatie. Wel fijn dat je jouw toestel ter reparatie hebt opgestuurd. Overigens worden druk-, stoot-, val-, vocht- of waterschade niet vergoed, *mankementen natuurlijk wel!
* Ik geloof dat Romy zich vergist.
ingehegger schreef:
Ja, dat wil zeggen, hij was 2 jaar geleden gevallen
Groetjes Inge
Hallo Inge.
Wanneer je toestel 2 jaar geleden is gevallen dan is je telefoon sowieso al door de garantietermijn van 2 jaar lijkt me.
Oké, ik begrijp nu hoe je het bedoelt, was echter wel al duidelijk dat de mankementen alleen gelden binnen de garantie termijn.
Bedankt voor je toevoeging en verduidelijking, het had wellicht verkeerd begrepen kunnen zijn inderdaad. Groetjes, fijne zondag mét regen brrr… gr. Inge
Hi Snoeshaantje, bedankt voor jouw oplettendheid! Ik denk dat ik die dag nog een beetje lag te slapen? Ik had in het systeem gevonden dat het toestel minder oud was dan twee jaar, maar misschien was het wel handig om dit hier ook te vermelden voor andere gebruikers.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.