Skip to main content
Beantwoord

simkaart niet ontvangen

  • 18 november 2020
  • 1 reactie
  • 327 keer bekeken

Heb vorige week mijn simkaart opnieuw besteld heb niks ontvangen

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @nathaliehuizer!

Bedankt voor je bericht. Hopelijk heb je inmiddels je simkaart ontvangen. Mocht je de simkaart nog niet ontvangen hebben, kijk ik graag met je mee naar wat er is gebeurd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen in dit profiel met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik hier verder in.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2020

Hoi @nathaliehuizer!

Bedankt voor je bericht. Hopelijk heb je inmiddels je simkaart ontvangen. Mocht je de simkaart nog niet ontvangen hebben, kijk ik graag met je mee naar wat er is gebeurd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen in dit profiel met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik hier verder in.

 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen