Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G

  • 7 februari 2023
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Sinds dit weekend heb ik een andere telefoon. Ik heb op mijn oude telefoon nooit problemen gehad met mijn 4G verbinding maar op deze telefoon heb ik alleen E-netwerk. Alle instellingen staan goed, heb de telefoon uit en aan gezet, vliegtuigstand, netwerkinstelling hersteld en niks lijkt te werken. 

Ik heb dit weekend ook mijn bundel aangepast maar dit lijkt mij niet van invloed hierop.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

Beste antwoord door Fatima

Hoi @123456789 , erg fijn om te lezen dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Ik ga er vanuit dat je weer 4G ontvangt! 😊  Een hele fijne dag gewenst! 

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 8 februari 2023

Hi @123456789 

 

Hartelijk dank voor het openen van een topic. Ik ga snel met je meekijken waarom jij geen 4G ontvangt op je nieuwe telefoon. Kan jij mij via hier jouw voor en achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer sturen? Hartelijk dank alvast! 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 8 februari 2023

Hoi Fatima,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van Ben, dit topic kan dus gesloten worden.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2023

Hoi @123456789 , erg fijn om te lezen dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Ik ga er vanuit dat je weer 4G ontvangt! 😊  Een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen