Skip to main content
Beantwoord

Belminuten bij kopen

• 28 september 2017
  • 5 reacties
  • 2461 keer bekeken

Kan ik ook belminuten bijkopen (éénmalig, zit over mijn minuten heen)?

Beste antwoord door Rox

Hoi S-tesselaar. Dat is een hele goede vraag. Het antwoord is (helaas) nee. Ben biedt geen losse belminuten zoals met MB extra. Het wordt dus even krap de komende 2 dagen. Je kunt natuurlijk wel altijd je belbundel verhogen als je vaker belminuten te kort komt.
Bekijk origineel

5 reacties

Rox
Ben loyaal
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 83 reacties
  • Antwoord
  • 28 september 2017
Hoi S-tesselaar. Dat is een hele goede vraag. Het antwoord is (helaas) nee. Ben biedt geen losse belminuten zoals met MB extra. Het wordt dus even krap de komende 2 dagen. Je kunt natuurlijk wel altijd je belbundel verhogen als je vaker belminuten te kort komt.

• Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 10 februari 2019
Hoi Rox,
Ik vroeg mij ditzelfde af, is het toevallig binnen een jaar veranderd?
En zo niet dan waarom dit niet mogelijk is? Alles is flexibel, behalve dat..
aangezien ik een studentenabonnement heb afgesloten (met 1500mb’s) zou ik, als ik in belminuten omhoog wil gaan, per se met mb’s onhoog of omlaag. Maar dit is juist precies goed voor mij nu, dus waarom dan meer betalen voor iets wat ik niet nodig heb? Erg jammer dat er nog niks is veranderd na deze vraag van s-tesselaar..

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 12 februari 2019
Hi Romyn, nee dit is nog niet veranderd. Je kunt wel meer belminuten kiezen door middel van een bundel wijziging. Echter kies je dan uit de huidige prijlijst van Ben, wat inderdaad ook zorgt voor een andere MB bundel. Een andere oplossing kan ik je voor nu niet bieden, sorry!

• Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 12 februari 2019
Hoi Romy,
Ik heb mijn bundel nu verhoogd, omdat ik de belminuten deze maand echt nodig heb. Echter staat nu in mijn mail dat deze wijziging pas vanaf 01-03 ingaat.. Nu heb ik dus helemaal niets aan mijn bundelwijziging?.. Ik dacht zelf dat je dan een deel van je nieuwe bundel al krijgt door middel vam een bepaalde berekening.

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 13 februari 2019
Hi Romyn, ik zie dat het inmiddels is gelukt om de bundelwijziging te annuleren en de juiste bundelwijziging te doen zodat je gebruik kunt maken van je belminuten. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je ☺️

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen