Skip to main content
Beantwoord

abonnement

• 26 juli 2020
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

Ik heb 14-05-2020 een nieuw abonnement afgesloten voor 8 € per maand. Waarom wordt er dan nog steeds 8.36 € afgeschreven ?

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @rietbronts !

Ik begrijp dat je vragen hebt over je verlenging. Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie inderdaad dat je op 14 mei 2020 een bestelling hebt geplaatst voor een verlenging. Je huidige contract loopt echter nog tot 6 september 2020. Dat betekent dat je nieuwe bundels vanaf 6 september in gaan. Tot die tijd blijf je dus nog je oude bundels zien en worden deze ook in rekening gebracht.

Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 27 juli 2020

Hoi @rietbronts !

Ik begrijp dat je vragen hebt over je verlenging. Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie inderdaad dat je op 14 mei 2020 een bestelling hebt geplaatst voor een verlenging. Je huidige contract loopt echter nog tot 6 september 2020. Dat betekent dat je nieuwe bundels vanaf 6 september in gaan. Tot die tijd blijf je dus nog je oude bundels zien en worden deze ook in rekening gebracht.

Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen