Ik, samen met mijn 2 zoons hebben alle 3 een Ben databundel. Maar in de app zie ik alleen mijn eigen abonnement. Ik heb in het verleden onze bundels verhoogd dus ik weet (bijna) zeker dat ze niet onder het account van mijn overleden vrouw staan.
Heeft iemand antwoord voor mij want ik wil al.onze bundels verhogen.
Mvg,
Michiel
Beste antwoord door Fatima
Hoi @Michiel1 Bedankt voor je bericht! Ik wil jou vragen om het topic over het samenvoegen van klantenkaarten/aansluitingen door te lezen. Mocht jij hier dan vragen over hebben hoor ik dit graag van jou. Jij mag ons ook benaderen via Messenger of via de Chat op www.ben.nl/service/contact mocht het echt haast hebben! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.