Skip to main content
Beantwoord

Geen mail gekregen van AMP Groep voor een bezorgafspraak

  • 17 december 2018
  • 17 reacties
  • 1995 keer bekeken

Ik heb gisteravond een nieuwe telefoon met abonnement besteld en ik zou binnen 24 uur een mail krijgen om een bezorgafspraak te maken, maar ik heb deze nog steeds niet gehad. De bestelling is al bekend bij de bezorger. Mijn ordernummer is 334840512.
ikhoop dat jullie me kunnen helpen

Beste antwoord door Romy

Hi! Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Ik zie dat het om een iPhone 7 gaat. De levertijd is wat vertraagd. Heb je hier toevallig een sms of een e-mail over ontvangen?
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 december 2018
Hi! Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Ik zie dat het om een iPhone 7 gaat. De levertijd is wat vertraagd. Heb je hier toevallig een sms of een e-mail over ontvangen?

  • Ben op dreef
  • 18 december 2018
Nee ik heb geen mail of ander soort bericht hierover gekregen, en ik heb geen telefoon op dit moment want die is kapot. Daarom dat ik mijn nieuwe telefoon zsm wil hebben als dit kan. Wanneer wordt hij geleverd ?

Groetjes!

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 19 december 2018
Ai dan kan ik begrijpen dat je snel een nieuwe telefoon nodig hebt. De iPhone 7 is weer leverbaar vanaf 8 januari

  • Ben op dreef
  • 19 december 2018
Oke en zou ik hem niet in een van jullie winkels kunnen ophalen? Of is hij daar ook vanaf 8 januari leverbaar?

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 19 december 2018
Wij hebben helaas geen winkels 😞

  • Ben op dreef
  • 19 december 2018
Wat jammer, is er echt geen andere optie??

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 19 december 2018
Hmm nee er is voor de iPhone 7 geen andere optie. Mocht je een andere telefoon ook oké vinden dan zouden we deze bestelling kunnen annuleren.

  • Ben op dreef
  • 19 december 2018
Ik heb al een andere telefoon als vroeg kerstcadeau gekregen!!! Dus hoe kan ik mijn bestelling annuleren????

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 20 december 2018
Wat fijn! Ik zal de bestelling voor je laten annuleren. Fijne feestdagen alvast!

Ik heb ook geen mail gekregen van de koerier
Bestelnummer [edit: telefoonnummer verwijderd]

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2 juli 2019
Hi! Leuk dat je een toestel hebt besteld. Je kunt morgen de e-mail verwachten. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met me op.

Hallo. Ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

335954240


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 6 december 2019

Hoi! Ik zie dat de bestelling is geannuleerd omdat het toestel niet meer op voorraad is, sorry hiervoor. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen? 


Toestel niet meer op voorraad? En daar kom je een dikke week later mee?


Ik heb het zelfde probleem ordernummer :335960888


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 10 december 2019

@vanpijkeren73! Begrijpelijk dat het niet zo fijn is om achteraf te horen te krijgen dat het toestel niet op voorraad is, sorry hiervoor. De afdeling is opzoek naar een oplossing. Mocht het toestel weer op voorraad zijn, houden wij je op de hoogte. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 10 december 2019

Hi @dennisv.leeuwen94 ! Heb je al een mail ontvangen van AMP? 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen