Apple ID
Ik kreeg "geen service" op maandagmiddag 11-02. Op do. 14 lukte het me, na handmatig netwerken selecteren om weer bereik te hebben. Gaat om Iphone SE van december2017.
Echter, nadien kan ik mijn apple ID niet meer openen, tot op heden.
Met Telfort Simkaart lukt dat wel, niets aan de hand.
What's going on??
Apple aantal keren aan de lijn gehad, ze zouden bezig zijn met een update.....
Inmiddels zijn we 2 weken verder.
Vandaag probeerde ik een apple watch aan te sluiten, kon niet vanwege bovenstaande...
Kunnen Ben en Appel niet samen ervoor zorgen dat het in orde komt!?
Want, mensen met een T-mobile Sim kennen het probleem niet, voor zover mij bekend althan.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?
Echter, nadien kan ik mijn apple ID niet meer openen, tot op heden.
Met Telfort Simkaart lukt dat wel, niets aan de hand.
What's going on??
Apple aantal keren aan de lijn gehad, ze zouden bezig zijn met een update.....
Inmiddels zijn we 2 weken verder.
Vandaag probeerde ik een apple watch aan te sluiten, kon niet vanwege bovenstaande...
Kunnen Ben en Appel niet samen ervoor zorgen dat het in orde komt!?
Want, mensen met een T-mobile Sim kennen het probleem niet, voor zover mij bekend althan.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.