Skip to main content
Beantwoord

nieuwe sim kaart heeft geen service

• 28 mei 2021
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

ik heb 2 dagen geleden een abbonement bij ben genomen maar het geeft aan dat hij geen service heeft

Beste antwoord door Chiel04

Jolijn schreef:

Hoi @Chiel04,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw topic, maar mocht je nog vragen hebben, staan we nog steeds voor je klaar.

Ja het is gelukt

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 1 juni 2021

Hoi @Chiel04! Wat onhandig dat je geen bereik hebt. Heb je toevallig ook aangegeven dat je nummerbehoud wilt? 

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • 22 juni 2021

Hoi @Chiel04,

Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen. Hopelijk ben je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen. Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw topic, maar mocht je nog vragen hebben, staan we nog steeds voor je klaar.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 22 juni 2021
Jolijn schreef:

Hoi @Chiel04,

Ja het is gelukt

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen