Beantwoord
Geblokkeerd vanwege openstaande factuur?
ik kreeg twee maanden geleden een email van ben dat ik nog een openstaand bedrag had van 44,50 en dat hij binnen 8 werkdagen betaald moest worden anders zou mijn abbonoment worden geblokeerd. Vervolgens heb ik hem gelijk betaald maar toch werd mijn nummer geblokeerd?
nu 1maand verder en krijg ik een bericht dat ik 315 moet betalen omdat mn abbonoment word beeindigt?? terwijl er geen openstaand bedrag meer op stond? ik had optijd betaald en toch kan ik niet bellen of smsen
ook ben ik al 2 maanden niet bereikbaar want de blokade is nooit opgevenen?
nu 1maand verder en krijg ik een bericht dat ik 315 moet betalen omdat mn abbonoment word beeindigt?? terwijl er geen openstaand bedrag meer op stond? ik had optijd betaald en toch kan ik niet bellen of smsen
ook ben ik al 2 maanden niet bereikbaar want de blokade is nooit opgevenen?
Beste antwoord door Angelique
Goedemorgen smahanefarissi, vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de blokkade! Ik heb direct voor je nagekeken hoe het komt dat je een factuur hebt ontvangen van 315,62 euro en de blokkade.
Jouw abonnement is bij ons op 12-03-2018 beëindigd vanwege een betaalachterstand. De laatste factuur heb je van ons in april gekregen. Op de factuur staan de afkoop kosten van het toestelkrediet. Deze kosten hebben wij in een keer in rekening moeten brengen vanwege de beëindiging van het abonnement.
Bekijk origineelJouw abonnement is bij ons op 12-03-2018 beëindigd vanwege een betaalachterstand. De laatste factuur heb je van ons in april gekregen. Op de factuur staan de afkoop kosten van het toestelkrediet. Deze kosten hebben wij in een keer in rekening moeten brengen vanwege de beëindiging van het abonnement.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.