Beantwoord
Net nieuwe bundel, maar buiten de bundel? Serieus?
Hallo, beste,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe bundel en heb zojuist gefacetimed met mijn vriendin in het buitenland. Ik zat op WiFi (dat heb ik vooraf gecheckt) en weet ook 100% dat we Audio FaceTime gebruikten. Tijdens het gesprek kreeg ik berichten dat ik over de bundel gegaan ben. Echter, toen ik het zojuist online controleerde bleek dat mijn bundel, zoals ik verwachtte, nog nauwelijks gebruikt is.
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is en of ik serieus na de eerste dag een factuur kan verwachten van 4-maal of meer de originele factuur, terwijl ik echt aandacht besteed heb aan het feit dat ik WiFi gebruikte en Audio FaceTimede?
Bryan
Ik heb sinds vandaag een nieuwe bundel en heb zojuist gefacetimed met mijn vriendin in het buitenland. Ik zat op WiFi (dat heb ik vooraf gecheckt) en weet ook 100% dat we Audio FaceTime gebruikten. Tijdens het gesprek kreeg ik berichten dat ik over de bundel gegaan ben. Echter, toen ik het zojuist online controleerde bleek dat mijn bundel, zoals ik verwachtte, nog nauwelijks gebruikt is.
Kan iemand mij uitleggen wat hier aan de hand is en of ik serieus na de eerste dag een factuur kan verwachten van 4-maal of meer de originele factuur, terwijl ik echt aandacht besteed heb aan het feit dat ik WiFi gebruikte en Audio FaceTimede?
Bryan
Beste antwoord door Merve
Dan adviseer ik je om de factuur af te wachten. Daarin kunnen we specifiek inzien waar het om ging. De gegevens op je factuur krijgen zijn simkaart geregistreerd die krijgen wij vanuit de masten toegestuurd. Voorheen moest je inderdaad een voorschot betalen om de blokkade te kunnen verwijderen. Nu kun je meteen al gebruik maken van alle diensten.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.