Geachte,
Ik ben plots al mijn MB's kwijt, terwijl ik mijn abbo eergisteren net hebt verhoogd naar 8000 MB.
En ik maar denken dat ik gewoon slecht bereik heb…
Mijn vraag is, is het ergens fout gegaan ??????
Groet
Rudy Bessem
Geachte,
Ik ben plots al mijn MB's kwijt, terwijl ik mijn abbo eergisteren net hebt verhoogd naar 8000 MB.
En ik maar denken dat ik gewoon slecht bereik heb…
Mijn vraag is, is het ergens fout gegaan ??????
Groet
Rudy Bessem
Beste antwoord door Jolijn
Hoi Rudy!
Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd, omdat je hiermee je gegevens openbaar op het internet had geplaatst. Ik raad je aan hiermee voorzichtig te zijn! Ik heb je inderdaad gevraagd om je gegevens, maar je kunt deze via een privébericht naar ons toe sturen, zodat niemand deze verder te zien krijgt.
Ik heb je gegevens wel even erbij gehaald en ik zie dat je nieuwe bundel nog niet is geactiveerd. Ik heb een verzoek uitgezet om dit aan te passen, zodat je weer goed gebruik kunt maken van je abonnement. Daarnaast heb ik voor nu een extra databundel geactiveerd, zodat je in ieder geval weer gebruik kunt maken van je data.
Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar! Je gegevens heb ik dus wel weer verwijderd en kan ik nu niet meer in zien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.