Skip to main content
Beantwoord

betaalingsmethode

  • 25 april 2022
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Lihui Mao

Hallo, ik heb een Revolutie bankrekening als betaalgegevens laten staan in de Ben app, maar sinds vorige jaar december werd de kost van mijn abonnement is afgeschreven. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Shaira

Hi @Lihui Mao ,

Bedankt voor het openen van dit topic.

Ik begrijp dat de betalingen niet helemaal lekker lopen?
Zou je mij in een privébericht je naam, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2022

Hi @Lihui Mao ,

Bedankt voor het openen van dit topic.

Ik begrijp dat de betalingen niet helemaal lekker lopen?
Zou je mij in een privébericht je naam, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 


Lihui Mao
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 25 april 2022

Bedankt voor de reactie en een klein typefoutje “revolut” moet zijn in plaats van revolutie. Ik heb een privé bericht al gestuurd.


Lihui Mao
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 25 april 2022

Sorry nog een typefoutje, sinds vorige jaar december werd de kost van mijn abonnement niet meer afgeschreven. Hoe kan het afgeschreven worden? Want ik wil niet mijn nummer geblokkeerd worden.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 26 april 2022

Bedankt voor je privé bericht @Lihui Mao.

Ik heb je een reactie verzonden. Wil je jouw rekeningnummer wijzigen naar een buitenlands nummer dien je altijd contact opnemen met de klantenservice. 


Lihui Mao
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 3 mei 2022

Hallo, ik werd twee keer afgeschreven van Ben omdat vandaag wordt mijn bankrekening hetzelfde bedrag afgeschreven dat ik op 28 april 2022 naar Ben bankrekening overgemaakt heb. Zou u mij kunnen helpen om dit bedrag terug naar mijn bankrekening storten? Ik verwacht zo snel mogelijk antwoord.

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 4 mei 2022

Hoi @Lihui Mao! Ojeej, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag het bedrag wat door ons wordt geïncasseerd gewoon storneren via de bank. Dan blijft het bedrag wat jij zelf hebt overgemaakt gewoon staan.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen