Vorig jaar zijn we buiten Europa op vakantie geweest en hadden we bij terugkomst een hoge factuur voor het abonnement van mijn zoon. Dit kwam doordat we dataroaming niet hadden uitgezet. Geen idee dat dit moest, want ik heb zelf een abonnement bij Odido en daar gaat dit blijkbaar vanzelf, want ik heb nog nooit een hoge factuur gehad en we zijn al vaker buiten Europa op vakantie geweest. De medewerker van Ben vertelde dat hij eenmalig de kosten kon vergoeden, dus dit jaar hebben mijn zoon en ik gezamenlijk de dataroaming uitgezet. Opnieuw werd ik bij thuiskomst geconfronteerd met een hoge factuur. Bij nabellen bleek dat er op het vliegveld Qatar toch MB's gebruikt waren. Aangezien mijn zoon de gehele vakantie van 3 weken, de dataroaming uit heeft gehad, is dit onverklaarbaar.
Dataroaming staat uit, maar toch kosten buiten bundel
Beste antwoord door Fatima
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.