Ik ben vergeten 1 rekening te betalen,net wel betaald. Maar mijn abbonement is nu niet meer actief. Kan die nog geactiveerd worden?
Beste antwoord door Ben Moderators
Hi @dorasam0609 Welkom op onze Community!😊 Fijn dat jij de iDeal link uit de e-mail gebruikt hebt om de openstaand efactuur te betalen. In dit geval zal de blokkade er vrijwel direct afgaan. Heb jij niet de iDeal link gebruikt ( 14 dagen geldig ) dan duurt het drie werkdagen voor jouw betaling verwerkt is en de blokkade er automatisch weer afgaat. Gaat het om een langere periode en bent jij inmiddels compleet afgesloten? Dan mag jij ons drie werkdagen na de betaling bellen via 0900 0401405 om te kijken of het nog mogelijk is om jouw vertrouwde Ben 06-nummer weer aan te sluiten. Let op, dit kan enkel binnen 55 dagen na afsluiting!
Hi @dorasam0609 Welkom op onze Community!😊 Fijn dat jij de iDeal link uit de e-mail gebruikt hebt om de openstaand efactuur te betalen. In dit geval zal de blokkade er vrijwel direct afgaan. Heb jij niet de iDeal link gebruikt ( 14 dagen geldig ) dan duurt het drie werkdagen voor jouw betaling verwerkt is en de blokkade er automatisch weer afgaat. Gaat het om een langere periode en bent jij inmiddels compleet afgesloten? Dan mag jij ons drie werkdagen na de betaling bellen via 0900 0401405 om te kijken of het nog mogelijk is om jouw vertrouwde Ben 06-nummer weer aan te sluiten. Let op, dit kan enkel binnen 55 dagen na afsluiting!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.