Skip to main content
Beantwoord

Ben app errorcode: 600

  • 7 februari 2019
  • 12 reacties
  • 4091 keer bekeken

Hoi, mijn ben app werkt al een aantal dagen niet meer. Als ik wil inloggen krijg ik errorcode: 600 zie screenshot.

Beste antwoord door Romy

Onhandig dat de Ben app niet lijkt te werken bij jullie beide. Kunnen jullie de app eens verwijderen en opnieuw downloaden?
Bekijk origineel

12 reacties

  • Ben goed bezig
  • 6 reacties
  • 7 februari 2019
zelfde euvel, maar dan code 302, al de data/cache gewist reinstall maar hielp niet, je kan zowel in android als ios een schortcut maken naar https://www.ben.nl/ikben/ mobiele site werkt net zo goed volgens mij.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 8 februari 2019
Onhandig dat de Ben app niet lijkt te werken bij jullie beide. Kunnen jullie de app eens verwijderen en opnieuw downloaden?

ik heb hetzelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing .

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 28 februari 2019
Hi Dion,

kom je helemaal niet in de app? Is dit het eerste scherm dat je krijgt als je inlogt in de app?

Dag Jill,
Ik kan inloggen
Op het moment dat het scherm naar de verbruiker status gaat of in de persoonlijke gegevens komt err 600
En een x in het display.
Melding sorry er iets mis gegaan probeer opnieuw.

Dit natuurlijk ook gedaan maar biedt geen uitkomst.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 28 februari 2019
Hi Dion. Heb je dit probleem ook wanneer je inlogt via de website?

Nee dan niet

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 1 maart 2019
Bedankt voor jouw informatie. Kun je de app eens opnieuw installeren?

Is ook al gebeurd. Helpt niet.
Ook app verwijderd .gsm opgeschoond.
Opnieuw opgestart. App geïnstalleerd.
Weekt ook niet.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 1 maart 2019
Onhandig dat het niet lijkt te werken. Goed dat je deze stappen hebt ondernomen. Je kan als laatste optie nog proberen een nieuw wachtwoord in te stellen. Mocht dit niet werken moet ik je vragen een nieuwe update van de Ben app af te wachten en in de tussentijd gebruik te maken van jouw Ik-Ben omgeving via de website.

Ik heb sinds een aantal dagen ook last van dit probleem. Alle stappen doorlopen die hier genoemd zijn en tenslotte een nieuw wachtwoord ingesteld. Niets heeft geholpen!


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 28 juni 2022

Hi @Frank Rijsdijk, helaas hebben we na het onderhoud van afgelopen weekend helaas te kampen met een storing.

Houd het artikel   [STORING] MB extra aanschaffen niet altijd mogelijk  in de gaten voor updates hierover.

Excuses voor het ongemak! 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen