Skip to main content
Beantwoord

geen mail ontvangen voor gebruikersnaam en wachtwoord

• 15 januari 2020
  • 6 reacties
  • 828 keer bekeken

Ik krijg geen mail over mijn gebruikersnaam of wachtwoord. Spamfolder en alles in gmail doorzocht. Wel heb ik een mail ontvangen van BEN om in te kunnen loggen in de community (dus dat lukt wel)

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb je hier verder geholpen :) 

Bekijk origineel

6 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2020

Hi! Ik heb je hier verder geholpen :) 

• Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 25 mei 2021

Hi ik ben overgestapt van Tele2 naar ben maar krijg geen mail voor mijn ben ook niet in spam en ik wil nummerbehoud

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 25 mei 2021

Hoi @daandordt1! Wat vreemd dat je geen e-mail krijgt. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 26 mei 2021

Goedemorgen @daandordt1! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zag dat jouw e-mailadres er niet goed in stond. Dit heb ik voor jou gewijzigd. Zou je kunnen kijken of je hier een bevestiging van krijgt?

• Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 26 mei 2021
Merve schreef:

Goedemorgen @daandordt1! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zag dat jouw e-mailadres er niet goed in stond. Dit heb ik voor jou gewijzigd. Zou je kunnen kijken of je hier een bevestiging van krijgt?

Ja ik heb een bericht ontvangen kan je mijn nummer behoud ook activeren of een login gegevens mailen naar [edit post: e-mailadres verwijderd]

Bedankt alvast

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 27 mei 2021

Hoi @daandordt1! Ik help je graag verder via dit topic

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen