Beantwoord
Geen service bij nieuw abonnement
Misschien stel ik deze vraag dubbel. Hoe het ook zij:
vandaag is mijn nieuwe Sim-only abonnement bij Ben ingegaan (met nummerbehoud). Simkaart is ontgrendeld. Krijg de melding "geen service" .
Ook de simkaart van de "oude" provider geeft "geen service".
Kan dus helaas niet bellen.
vandaag is mijn nieuwe Sim-only abonnement bij Ben ingegaan (met nummerbehoud). Simkaart is ontgrendeld. Krijg de melding "geen service" .
Ook de simkaart van de "oude" provider geeft "geen service".
Kan dus helaas niet bellen.
Beste antwoord door Rox
Aaaah dan zit het hem daarin! De tweede simkaart moet namelijk handmatig geactiveerd worden! Ik heb dit dan ook direct voor je gedaan. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de activatie verwerken.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.