Skip to main content
Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk na activatie nieuwe simkaart

• 17 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 744 keer bekeken

• Ben een ijsbreker

Hoi Ben, vandaag een nieuwe simkaart voor de mobiel van mijn zoon ontvangen en geactiveerd zoals de brief aangeeft toch blijf ik de melding krijgen 'niet aangemeld bij netwerk'. Ook na verschillende keren opnieuw opstarten. Graag hulp.

Beste antwoord door Romy

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2019

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

• Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2019

Kan je gelijk als je vandaag  je simkaart binnen is genruiken

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 29 oktober 2019

Hoi Esmee! Ik zie dat het in jouw geval gaat om een nieuwe bestelling. Je hebt gekozen voor nummerbehoud hierdoor zal de simkaart niet meteen geactiveerd worden. Jouw nummer wordt op 22-11 overgezet naar Ben. Vanaf dan kun je ook genieten van het abonnement. 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen