Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart niet geregistreerd help

  • 12 januari 2020
  • 1 reactie
  • 210 keer bekeken

Mijn simkaart heb ik geactiveerd maar dit heeft niet gewerkt en heb ook geen mail gehad als bevestiging kunt u me helpen? Heb telefoon al gerestart en reset alles.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

Beste antwoord door Merve

Hoi Thijs! Wat vervelend dat de simkaart niet meteen is geactiveerd. Ik zie wel dat het inmiddels is gelukt. Mocht je er nog steeds problemen mee ervaren, hoor ik het graag. 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2020

Hoi Thijs! Wat vervelend dat de simkaart niet meteen is geactiveerd. Ik zie wel dat het inmiddels is gelukt. Mocht je er nog steeds problemen mee ervaren, hoor ik het graag. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen