Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart geen service

  • 12 januari 2020
  • 1 reactie
  • 767 keer bekeken

Hoi Ben,

 

Mijn nieuwe (vervangende) simkaart binnen gekregen en zojuist geprobeerd deze te activeren. Deze op de Ben site geactiveerd, hierna geen bevestigingsmail ontvangen. Mijn mobiel geeft alleen maar aan dat er geen verbinding is. Mijn mobiel al meerdere keren op nieuw opgestart maar dit heeft ook geen zin. Ook zijn de netwerkinstellingen herstelt, zonder resultaat. Kunnen jullie mij verder helpen? Hoor het graag!

 

Groet Emma

Beste antwoord door Romy

Hi Emma! Ik heb je hier verder geholpen.

Bekijk origineel

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2020

Hi Emma! Ik heb je hier verder geholpen.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen