Skip to main content
Beantwoord

Sim niet geregigstreerd.. ?

  • 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 594 keer bekeken

Bobby7777

Hallo,

Na wat gedoe met een totaal niet werkende simkaart heb ik een nieuwe ontvangen.

Het goede nieuws is dat deze wel werkt, dus de telefoon herkent het kaartje nu wel, maar helaas krijg ik steeds de melding “sim 2 niet geregistreerd”.

Op de service pagina van Ben zie ik ook 2 opvallende dingen: 1 is het feit dat de status van mijn bestelling nooit is afgerond.

2 is dat als ik de simkaart wil registreren dat ik de melding krijg “Helaas! Op dit moment is het niet mogelijk je vervangende simkaart te activeren”

Ik ben nieuw bij Ben dus ik heb geen blokkades of betaalachterstanden of iets dergelijks. Ik heb de topics bekeken die hier ook over gaan, en de bijbehorende tips geprobeerd.. helaas.

Het is me een raadsel, maar ik heb het gevoel dat er iets misgaat met het activeren van de simkaart vanuit Ben’s kant? 

Ik kijk uit naar een oplossing!

Groeten,

Beste antwoord door Jolijn

Hoi! Inmiddels heb ik de nieuwe simkaart voor je kunnen activeren. Ik zal daarom dit topic afsluiten!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

2 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • 26 augustus 2020

Hoi @Bobby7777!

Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement en je nieuwe simkaart. Zou je mij hiervoor via een privébericht je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in!


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 7 september 2020

Hoi! Inmiddels heb ik de nieuwe simkaart voor je kunnen activeren. Ik zal daarom dit topic afsluiten!


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen