Skip to main content
Beantwoord

pin en pukcode kwijt

• 29 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 593 keer bekeken

Angela40

Hallo ik heb pas een w jarig abbonement afgesloten en ben mijn pin en pukcode kwijt. Mijn dochter had mijn telefoon uitgeschakeld en nu moest er opnieuw de pincode in getoetst worden dat heeft ze perongelijk 3 keer verkeerd gedaan en nu vraagt hij om de puk code.ik had het nog nergens opgeschreven en ben het kaartje kwijd waar deze op staan kan ik aljeblieft hiermee geholpen worden?

Ik heb ook nog geen ben account en zit in de bewindvoering mijn bewindvoerder heeft het abbonement geregeld die nu weekend heeft natuurlijk. Ik heb wel zelf verder alle gegevens.

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!

Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 31 augustus 2020

Hi Angela, ah dat is niet handig. Ik kijk dit graag even voor je na. Mag ik hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer? Je kan dit naar me versturen middels een privé bericht

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2020

Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen