Skip to main content

Pukcode SIM werkt niet

  • 19 juli 2023
  • 8 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik voer de correcte pukcode in, vervolgens wordt gevraagd om een nieuwe simcode te maken. Ik voer 2x een nieuwe pincode in. Vervolgens de melding

Als u nog x keer een onjuiste pukcode invoert wordt sim vergrendeld

Wie weet raad?

Uitgelichte reactie

21 juli 2023

Goedemorgen @flipdegraaf  Ontzettend jammer om te lezen dat de simkaart ook in een andere telefoon niet wil ontgrendelen. Ik ga kijken wat er precies aan de hand is met jouw simkaart. Kan jij mij via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en het simkaartnummer ( ICCID ) sturen? Hartelijk dank alvast! ðŸ˜Š

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 20 juli 2023

Hi @flipdegraaf, goed dat je hier om raad vraagt!
Vaak helpt het om de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen met de pukcode.

Zodra je de nieuwe pincode succesvol hebt ingesteld kun je de simkaart weer in de eigen telefoon gebruiken. 

Laat je even weten of het gelukt is? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 20 juli 2023

Hoi,
Ik had het geprobeerd in een andere telefoon en met hetzelfde resultaat.
Inmiddels heb ik nog maar 5 pogingen over, dus het begint redelijk dringend te worden.

Met vriendelijk groet,
Flip de Graaf


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 20 juli 2023

@Shaira : zie mijn opmerking hierboven


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 21 juli 2023
Uitgelichte reactie

Goedemorgen @flipdegraaf  Ontzettend jammer om te lezen dat de simkaart ook in een andere telefoon niet wil ontgrendelen. Ik ga kijken wat er precies aan de hand is met jouw simkaart. Kan jij mij via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en het simkaartnummer ( ICCID ) sturen? Hartelijk dank alvast! ðŸ˜Š


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 21 juli 2023

Goedemorgen,

ik heb het privé bericht verstuurd.

Ik hoop wel dat er vaker dan 1 keer per dag naar de berichten wordt gekeken want heb inmiddels al 2 dagen geen gebruik kunnen maken van de telefoon.

met vriendelijke groet


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 21 juli 2023

Hoi @flipdegraaf  Bedankt voor jouw gegevens Flip! Op de community is het eigenlijk de bedoeling dat klanten elkaar helpen, hierdoor zijn wij maar een paar uur per dag aanwezig sorry. Mocht je echt direct geholpen willen worden dat is het handiger om met ons te chatten via www.ben.nl/service/contact of ons te berichten via Messenger en/of Twitter. Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk. Ik heb jou net een priveberichtje gestuurd omdat ik het simkaartnummer nodig heb ter controle, heb je deze ontvangen? 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 21 juli 2023

@Fatima  Ik heb je vraag beantwoord


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 24 juli 2023

Dankjewel @flipdegraaf   Ik heb jou een privebericht gestuurd. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen