Skip to main content
Beantwoord

Vervangende simkaart op SUSPEND na activatie

• 7 maart 2025
  • 1 reactie
  • 4 keer bekeken

Ik had een vervangende simkaart aangevraagd, maar na activatie staat de status van de simkaart op suspend. Daardoor heb ik geen bereik en mobiel internet. Ik ben nu niet bereikbaar….. Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!

Gr. Xavier

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Xavier  Hartelijk dank voor het openen van dit topic! Fijn om te lezen dat jij jouw nieuwe vervangende Ben simkaart ( voor hetzelfde vertrouwde 06-nummer ) zelf al netjes geactiveerd hebt via www.ben.nl/inloggen  Het lijkt er echter op dat jij naast het bestellen van een vervangende Ben simkaart ook de aansluiting geblokkeerd hebt ( suspend )  Om deze blokkade snel weer te verwijderen mag jij ons bellen via 1200 of 0900 0401405 of bericht ons via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact  Hopelijk tot heel snel! 

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hoi ​@Xavier  Hartelijk dank voor het openen van dit topic! Fijn om te lezen dat jij jouw nieuwe vervangende Ben simkaart ( voor hetzelfde vertrouwde 06-nummer ) zelf al netjes geactiveerd hebt via www.ben.nl/inloggen  Het lijkt er echter op dat jij naast het bestellen van een vervangende Ben simkaart ook de aansluiting geblokkeerd hebt ( suspend )  Om deze blokkade snel weer te verwijderen mag jij ons bellen via 1200 of 0900 0401405 of bericht ons via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact  Hopelijk tot heel snel! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen