ik zou graag mijn mobiel willen afbetalen, dit omdat ik spijt heb dat ik op een iphone 8 heb geklikt als nieuw toestel terwijl er veel nieuwere waren al die ik over het hoofd gezien had, daarnaast heeft Ben geen onbeperkt internet en kom ik iedere maand op ongeveer 3/4e te kort.
is dit mogelijk om het vroegtijdig af te betalen, zo ja wat is het resterende bedrag?
Beste antwoord door Romy
Hi Kelly, ah dat is balen. Wil je jouw toestel enkel afbetalen (398,47 euro) of je gehele abonnement (toestel 398,47 euro+ 199,23 euro)? Mocht je een telefoon zien op onze website die je bevalt kun je ook kijken naar een vroegtijdige verlenging. Hierbij betaal je enkel je toestel af en ga je een nieuwe contract aan. Wanneer je een nieuw abonnement wilt afsluiten bij een andere provider vervallen de abonnementskosten niet.
Hi Kelly, ah dat is balen. Wil je jouw toestel enkel afbetalen (398,47 euro) of je gehele abonnement (toestel 398,47 euro+ 199,23 euro)? Mocht je een telefoon zien op onze website die je bevalt kun je ook kijken naar een vroegtijdige verlenging. Hierbij betaal je enkel je toestel af en ga je een nieuwe contract aan. Wanneer je een nieuw abonnement wilt afsluiten bij een andere provider vervallen de abonnementskosten niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.