Hi Patrick. Onze reactietijd is één werkdag, hierom dat ik jouw vraag nu pas beantwoord. Wel erg balen van je toestel. Heb je de simkaart al geblokkeerd? Hier zie je hoe je ons sneller kunt spreken!
ja heb simkaart geblokkeerd, maar nou snap nu wel waarom de telefoon zo lang duurt..... ze zouden een smsje sturen om een afspraak te maken niet handig alsje zonder telefoon zit dus zou dit graag via de mail willen doen zit nu al lang zonder telefoon
Hoi @patrickglint! Dat moet geen probleem zijn. Je krijgt bij een bestelling via de e-mail een bericht van onze bezorgservice AMP, waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. Ik raad je aan dit na te kijken. Mocht je nog andere vragen hebben over je bestelling, staan we voor je klaar.
hallo is er al iets bekend over contact zoeken met mij via de mail ik nog geen mail binnen van AMP zit al weer een tijdje zonder telefoon.. duurt erg lang zo :-(
Goedemiddag, dat duurt zeker erg lang zo! Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kunnen versturen? Dan kijk ik even met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.