Skip to main content
Beantwoord

Ben in combinatie met Basic Fit

• 5 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 6200 keer bekeken

Beste,

Ik overweeg om mijn abonnement om te zetten naar een abonnement bij Ben. Op de site adverteren jullie met een soort combideal tussen een Basic-Fit abonnement en Ben. Toevallig ben ik al lid bij de Basic-Fit dus ik zou hier gebruik van kunnen maken. Maar ik zie nergens de voorwaarden m.b.t. deze actie. Wat gebeurt er als ik mijn Basic-Fit abonnement op zeg in de abonnementstijd van mijn Ben abonnement? Moet ik verplicht lid blijven bij de Basif-Fit om van de korting te kunnen genieten en betekent dat dat ik 24 maanden vast zit aan mijn Basic-Fit abonnement? 

Beste antwoord door Romy

Goedemiddag! Leuk dat je een Ben abonnement overweegt :) Je kunt op deze pagina meer informatie lezen en mocht je vragen hebben kun je deze natuurlijk altijd stellen. Het is niet verplicht om de gehele contractperiode lid van Basic-Fit te zijn, wel wanneer je hem afsluit! :blush:

Bekijk origineel

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2020

Goedemiddag! Leuk dat je een Ben abonnement overweegt :) Je kunt op deze pagina meer informatie lezen en mocht je vragen hebben kun je deze natuurlijk altijd stellen. Het is niet verplicht om de gehele contractperiode lid van Basic-Fit te zijn, wel wanneer je hem afsluit! :blush:

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen