Skip to main content
Beantwoord

verkeerd mail adres bij aanvraag abonnement

  • 27 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 437 keer bekeken

hallo,

Wij hebben een abonnement bij jullie aangevraagd, alleen nu zien we dat we het verkeerde mail adres hebben ingevoerd. We hadden al z'n vermoeden omdat er ook geen mailtje binnen kwam. 

Hoe kunnen we dit veranderen?

 

Andere vraag waarom krijg je een tijdelijke simkaart, ook als je geen 'haast ' hebt met je abonnement? 

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!

Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 28 augustus 2020

Goedemiddag, leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Ik ga even met je meekijken. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? 


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2020

Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen