Skip to main content
Beantwoord

Mijn telefoon

  • 13 januari 2021
  • 1 reactie
  • 696 keer bekeken

Mijn huidige toestel is kapot en ik wil een nieuwe, maar mijn Ben abonnement loopt nog tot september waardoor mijn bestelling (telefoon + abonnement (verlengen bij Ben)) is geannuleerd. Hoe kan ik dit oplossen? Kan Ben mij vroegtijdig verlengen of is afkopen de enige optie?

Beste antwoord door Romy

Hoi Rik! Ah dat is echt goed balen! Vroegtijdig verlengen zal geen probleem zijn. Hier vind je er meer informatie over. Je kan dit laten doorvoeren via de klantenservice

Bekijk origineel

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2021

Hoi Rik! Ah dat is echt goed balen! Vroegtijdig verlengen zal geen probleem zijn. Hier vind je er meer informatie over. Je kan dit laten doorvoeren via de klantenservice


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen