Skip to main content
Beantwoord

datum abo niet juist

  • 28 februari 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik kreeg van jullie op 14 feb en mail dat mijn abonnement inging inclusief nummerbehoud.

Via Belsimpel heb ik echter de ingangsdatum van 2 maart door gekregen.

Het nummerbehoud werkt nog niet en ik ben bang dat ik nu extra kosten maak.

Verder lukt het me niet om mee aan te melden bij Ik BEN.

Groeten

Siemona

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @Siemona!

Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie dat je abonnement al sinds 14 februari bij ons actief is met jouw eigen nummer. Je maakt nu geen extra kosten, maar ik zie ook dat er geen gebruik is gemaakt van het abonnement.

Ik raad je aan om je telefoon met de Ben simkaart te herstarten om te kijken of het dan werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 1 maart 2021

Goedemiddag. Leuk dat je een abonnement hebt besteld! Ik ga even met je meekijken :) Kan je me hiervoor jouw telefoonnummer, ordernummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen via dit account? Je kan op de link klikken en dan op 'stuur privé bericht’ drukken. Dan komt hij via het officiële account bij mij terecht. 

 

 

 


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 3 maart 2021

Hoi @Siemona!

Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie dat je abonnement al sinds 14 februari bij ons actief is met jouw eigen nummer. Je maakt nu geen extra kosten, maar ik zie ook dat er geen gebruik is gemaakt van het abonnement.

Ik raad je aan om je telefoon met de Ben simkaart te herstarten om te kijken of het dan werkt. Mocht je toch nog problemen ervaren, hoor ik het graag!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen