Aantal weken geleden mijn nieuwe telefoon Samsung A52s 5G ontvangen met de vervangende simkaart.
Tot nu toe werkt de simkaart niet. Gebruik nu mijn oude simkaart nog (Ben).
Ik heb ook geen email ontvangen dat ik de simkaart kan activeren.
Hoe werkt / kan dit?
Beste antwoord door Shaira
Hi @geri.vriezekolk, goed dat je even aan de bel trekt.
Als ik het zo lees lijkt het alsof je een tweede abonnement hebt afgesloten in plaats van een verlenging van je huidige abonnement, vandaar ook de verzending van een nieuwe simkaart wat bij een verlenging niet nodig is. Ik wil je dan ook vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mijn klantenservice zodat we direct naar een oplossing kunnen kijken.
Hi @geri.vriezekolk, goed dat je even aan de bel trekt.
Als ik het zo lees lijkt het alsof je een tweede abonnement hebt afgesloten in plaats van een verlenging van je huidige abonnement, vandaar ook de verzending van een nieuwe simkaart wat bij een verlenging niet nodig is. Ik wil je dan ook vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mijn klantenservice zodat we direct naar een oplossing kunnen kijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.