Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement + sim

  • 28 december 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Aantal weken geleden mijn nieuwe telefoon Samsung A52s 5G ontvangen met de vervangende simkaart.

Tot nu toe werkt de simkaart niet. Gebruik nu mijn oude simkaart nog (Ben).

Ik heb ook geen email ontvangen dat ik de simkaart kan activeren.

Hoe werkt / kan dit?

Beste antwoord door Shaira

Hi @geri.vriezekolk, goed dat je even aan de bel trekt.

Als ik het zo lees lijkt het alsof je een tweede abonnement hebt afgesloten in plaats van een verlenging van je huidige abonnement, vandaar ook de verzending van een nieuwe simkaart wat bij een verlenging niet nodig is. Ik wil je dan ook vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mijn klantenservice zodat we direct naar een oplossing kunnen kijken. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 30 december 2021

Hi @geri.vriezekolk, goed dat je even aan de bel trekt.

Als ik het zo lees lijkt het alsof je een tweede abonnement hebt afgesloten in plaats van een verlenging van je huidige abonnement, vandaar ook de verzending van een nieuwe simkaart wat bij een verlenging niet nodig is. Ik wil je dan ook vragen zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mijn klantenservice zodat we direct naar een oplossing kunnen kijken. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen