Skip to main content
Beantwoord

nieuw abonnement afgesloten maar heb nu 2 accounts

  • 22 januari 2022
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en niet het vinkje: voeg dit abonnement toe bij huidige account aangevinkt. (Ik dacht dat het betekende dat ik een extra abo wilde..) Nu heb ik 2 accounts wat dus niet de bedoeling is. Kan dat weer tot 1 account samengevoegd worden?

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @acthurkow, bedankt voor het openen van dit topic.

Begrijp ik het goed dat je twee abonnementen wilt samenvoegen zodat je 1 inlogcode hebt voor beiden?

Als beide abonnementen op jouw naam staan help ik je daar graag bij. Je kunt daarvoor bellen met de klantenservice of door een privébericht te versturen met jouw naam, beide nummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer e-mailadres en de laatste 4 cijfers van je iban nummer. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 24 januari 2022

Hi @acthurkow, bedankt voor het openen van dit topic.

Begrijp ik het goed dat je twee abonnementen wilt samenvoegen zodat je 1 inlogcode hebt voor beiden?

Als beide abonnementen op jouw naam staan help ik je daar graag bij. Je kunt daarvoor bellen met de klantenservice of door een privébericht te versturen met jouw naam, beide nummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer e-mailadres en de laatste 4 cijfers van je iban nummer. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen