Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud nog steeds niet actief

  • 21 juni 2022
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Sandro Sander

Ik heb een mail gekregen van mijn vorige provider dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Dat was al twee dagen terug en ik heb nog steeds geen service. Wel een kaartje ontvangen met een ander nummer, maar ik wil dus geen ander nummer. Wat moet ik doen, wachten? Contact opnemen? Ik ben er wel klaar mee. 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Sandro Sander, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik help je graag verder. Je stapt over naar Ben vanuit andere provider van wat ik begrijp?

Als je het nummerbehoud verzoek hebt afgerond met de sms verificatie ontvang je binnen 5 werkdagen een e-mail met de overstapdatum.

Heb je op het moment een abonnement bij de huidige provider moet je rekening houden met een minimale overstaptermijn van 30 dagen. Jouw te behouden nummer zal dan overgezet worden op het tijdelijke Ben nummer welke je bij de simkaart ontvangen hebt. Heb je jouw nummerbehoud verzoek nog niet (geheel) afgerond kun je dit alsnog doen. In de bevestigingsmail van je bestelling staat een instructie over hoe je dit vanuit je IkBen omgeving doet. 

Mocht je er niet uitkomen kijk ik graag even met je mee. Zou je mij hiervoor in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 

Bekijk origineel

2 reacties

Brammb
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 22 juni 2022

test


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2022

Hi @Sandro Sander, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik help je graag verder. Je stapt over naar Ben vanuit andere provider van wat ik begrijp?

Als je het nummerbehoud verzoek hebt afgerond met de sms verificatie ontvang je binnen 5 werkdagen een e-mail met de overstapdatum.

Heb je op het moment een abonnement bij de huidige provider moet je rekening houden met een minimale overstaptermijn van 30 dagen. Jouw te behouden nummer zal dan overgezet worden op het tijdelijke Ben nummer welke je bij de simkaart ontvangen hebt. Heb je jouw nummerbehoud verzoek nog niet (geheel) afgerond kun je dit alsnog doen. In de bevestigingsmail van je bestelling staat een instructie over hoe je dit vanuit je IkBen omgeving doet. 

Mocht je er niet uitkomen kijk ik graag even met je mee. Zou je mij hiervoor in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen