Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement - hele maand nog niet te gebruiken

  • 2 augustus 2022
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Bart Jansen

Sinds begin juli ben ik overgestapt naar Ben. Sinds dit moment is het voor mij niet mogelijk om te bellen of mobiel internet te gebruiken. Wel is het mogelijk om gebeld te worden. Veelvuldig contact gehad met klantenservice, maar zonder resultaat.

Dit is wat ik tot nu te heb gedaan.

  • vervangende Sim kaart geïnstalleerd
  • kruistest gedaan met andere mobiel
  • instellingen mobiele netwerken aangepast
  • technische dienst zegt een aantal tests te hebben uitgevoerd

Ik ben heel benieuwd of iemand hier de oplossing voor mij heeft.

Ik ben in het bezit van een Samsung S21 fe

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groet,

Bart

Beste antwoord door Shaira

Hi @Bart Jansen, bedankt voor het openen van dit topic.

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling, goed dat je hier om hulp vraagt. Ik kijk dan ook graag met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 2 augustus 2022

Hi @Bart Jansen, bedankt voor het openen van dit topic.

Dat lijkt me zeker niet de bedoeling, goed dat je hier om hulp vraagt. Ik kijk dan ook graag met je mee.

Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen