Hallo,
Ik loop tegen het volgende aan:
Ik heb deze maand voor mij zelf en de aansluiting van mijn (minderjarige) dochter een aanvraag met nummerbehoud ingediend. Deze aanvragen zijn correct en vlot ingediend en de simkaarten heb ik inmiddels in huis. Het nummerbehoud gaat volgende maand op 11 en 15 januari in.
Nu wil ik de aansluiting van mijn zoon ook overzetten, maar daar loop ik tegen de melding aan, dat de aanvraag niet kan worden ingediend omdat er al (een) lopende aanvraag/aanvragen is/zijn. Dit bevreemdt mij. Dit, omdat ik op het moment dat ik de aanvraag voor de aansluiting van mijn dochter indiende er ook al een aanvraag liep, namelijk die van mij, maar ik de aanvraag voor mijn dochter wel kon afronden. Dit bevreemdt mij ook, omdat ik tijdens het indienen van de aanvraag voor de aansluiting van mijn zoon, deze wél gewoon kan afronden, inclusief de betaling van 3x (!) EUR 0,01, want zo vaak heb ik het geprobeerd, maar pas middels de e-mail achteraf er van op de hoogte worden gebracht dat ik geen aanvraag (meer) kan indienen.
Hoe kan dit worden opgelost? Hoe kan ik nu een derde aanvraag met nummerbehoud indienen, die voor mijn zoon, waarbij ik dan nog gebruik kan maken van de gunstige tarifering ad EUR 10,00/mnd voor 15GB (+5 GB klantvoordeel, net als voor mijn dochter haar aansluiting) + 200 min/sms welke nog tot eind van de maand loopt.
Dit (proces) verdient geen schoonheidsprijs waarvoor ik graag hulp wil ontvangen.
Edit:
NB Ik had vanmorgen telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar kreeg daar geen gevoel van (willen) meewerken/meedenken. De medewerkster deed ook geen moeite om even mee te willen kijken. Ik liep met mijn neus tegen de welbekende spreekwoordelijke muur/deur.
Het bevreemdt mij, dat ik schijnbaar wel meerdere aansluitingen op mijn adres kan aanvragen, maar deze aanvragen niet tegelijk kan indienen (!?!).