Skip to main content

bereikbaarheid klantenservice

  • 7 juni 2017
  • 5 reacties
  • 887 keer bekeken

Is het misschien mogelijk om wat beter telefonisch bereikbaar te zijn, probeer al paar dagen jullie te bereiken maar na meer dan 20 minuten contact verbroken. Ik heb namelijk problemen met mijn ben app en ik wil een nieuw toestel bestellen en mijn contract verlengen en voor mijn zoon een contract afsluiten. Ik probeer jullie deze week nog te bereiken lukt dat niet dan stap ik helaas over naar een andere provider. Mvg E van der Reijden

Rox
Ben loyaal
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 9 juni 2017
Hoi e.vanderreijden! Sorry dat je zo moeilijk met ons in contact komt! We hebben, zoals je al merkt, met behoorlijke drukte te kampen. Nogmaals sorry! Uiteraard help ik je via dit kanaal ook heel erg graag verder!

Welke problemen ervaar je precies met de Ben App? Ik los dit graag voor je op. Ook wil ik met alle plezier de verlenging voor je doorvoeren, om dit te kunnen doen moet ik wel eerst je gegevens erbij pakken in het systeem. Wil je mij via dit account met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?

Het nieuwe contract kan ik niet afsluiten voor jouw zoon, dit kan echt alleen uitsluitend via de website of de verkooplijn (0800 246 24 68) Maaar ik kan je hier natuurlijk wel bij ondersteunen! Komt het contract op naam van je zoon zelf te staan? Dan kunnen jullie gebruik maken van het Ben vriendenvoordeel.

  • Ben ontwaakt
  • 5 augustus 2019
ik kan geen werkend nummer van jullie vinden. Zelfs Belsimpel geeft mij het verkeerde nummer...
ik moet mijn nummerbehoud met jullie regelen, maar nummer 088-0278888 en nummer 0900-0401405 werken niet..Wat is jullie telefoonnummer???

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 6 augustus 2019
Hi @aponsen0! Hier zie je ons telefoonnummer: https://community.ben.nl/begin-op-de-community-19/openingstijden-van-de-klantenservice-21579. Het nummer 0900-0401405 zou wel moeten werken. Als ik dit nummer met mijn eigen mobiel bel, krijg ik wel de klantenservice. Wat hoor je als je probeert te bellen?

  • Ben ontwaakt
  • 6 augustus 2019
Lukt niet, geen bereik. Inmiddels heb ik abonnement om
deze reden laten annuleren en ga terug naar tele2

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 7 augustus 2019
Okay, erg jammer! Ik wens je nog een fijne dag.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen