Skip to main content

Ten eerste erg vervelend dat het via deze weg moet.
jammer dat de klanten service alleen zo bereikbaar is.

Op mijn factuur van juli 2024 staat een verbruik van 140 sms berichten welke niet van mij afkomstig zijn.
het lijkt of iemand mijn account heeft gebruikt om dit te doen.

daarnaast zou ik graag een duidelijk jaar overzicht ontvangen van mijn gebruik per maand.
 

Hoi ​@esradejong! Ontzettend jammer om te lezen dat de factuur van juli niet klopt. Daar wil ik je graag mee helpen. Allereerst wil ik je doorgeven dat ik op verschillende kanalen beschikbaar ben. Kijk voor www.ben.nl/service/contact voor mijn contactmogelijkheden. Met dit soort vragen kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice. Via deze weg kan het namelijk even duren. Wil je toch liever via de community geholpen worden? Stuur mij dan in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer door.


Reageer